Så här mäter vi kundnöjdhet

2018-05-28

Vårt största fokus under 2018 är att förenkla verktyget för våra användare. För att kunna göra det på bästa sätt vill vi gärna veta vad just du tycker om Stratsys.

Vi mäter regelbundet kundernas nöjdhet genom att slumpvis be våra olika användare att betygsätta Stratsys direkt i verktyget. Om du har använt Stratsys några gånger kan du därför komma att få en förfrågan om utvärdering längst ner i det högra hörnet i verktyget. Utvärderingen görs genom att du sätter ett betyg på en femstjärnig skala.

I samband med att du sätter betyget har du även möjlighet att lämna en efterföljande kommentar där du kan utveckla ditt betyg. Kommentarerna är mycket värdefulla för att vi ska få en djupare förståelse för vad våra användare tycker om verktyget. 

Då du endast får denna förfrågan en gång per år så är det extra viktigt för oss att få ditt svar.

Stort tack för att du hjälper oss att bli bättre!

 

Dela sidan